21/2017. (3. 30.) Határozata a közbeszerzési ajánlati/részvételi felhívás meghirdetéséről

Szent László Völgye Többcélú Kistérségi

Társulás Tanácsának

21/2017. (III. 30.) határozata

közbeszerzési ajánlati/részvételi felhívás meghirdetéséről

 

  1. A Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás Tanácsa úgy dönt, hogy – a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvénynek megfelelő, központi háziorvosi és házi gyermekorvosi ügyelet ellátására irányuló – a közbeszerzési ajánlati/részvételi felhívást a határozat 1. melléklete, és a közbeszerzési eljárás dokumentációját a 2. melléklete szerinti formában elfogadja.

 

  1. A Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás Tanácsa felkéri az elnököt, hogy gondoskodjék az ajánlati/részvételi felhívás jogszabályok szerinti közzétételéről, valamint az eljárás lefolytatásáról.

 

  1. A Társulási Tanács az 1. pont szerinti közbeszerzési eljárás lefolytatásához bíráló bizottságot jelöl ki – a tevékenységért járó külön díjazás nélkül -, az alábbi tagokkal:
  • Dr. Feik Csaba
  • Bíró László
  • Molnár Lívia

 

A határozat végrehajtásáért felelős: Elnök

A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos

 

21/2017. (III.30.) SZLV TKT határozat 1. melléklete:

2. melléklet a 44/2015. (XI. 2.) MvM rendelethez

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ

a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja

Ajánlati/részvételi felhívás

A Kbt. 112. § (1) bekezdés b) pont szerinti eljárások esetében.

I. szakasz: Ajánlatkérő

I.1) Név és címek 1(jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)

Hivatalos név: Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás

Nemzeti azonosítószám: 2

Postai cím: Budai út 13.

Város:Martonvásár

NUTS-kód: HU102

Postai irányítószám:2462

Ország: Magyarország

Kapcsolattartó személy: Dr. Tóth Balázs ügyvéd

Telefon: +3630 9315599

E-mail: dr.balazs.toth@gmail.com

Fax: +3626 356227

Internetcím(ek)

Az ajánlatkérő általános címe: (URL)

A felhasználói oldal címe: (URL)

       

I.2) Közös közbeszerzés

c A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.

¡ Meghatalmazott ajánlatkérő nélkül.

¡ Az I.1) pontban feltüntetett ajánlatkérők közül meghatalmazott ajánlatkérő: (adja meg ajánlatkérő nevét)

¡ Ajánlatkérőnek minősülő meghatalmazott szervezet, mely az I.1) pontban nem került feltüntetésre: (adja meg a szerződést nem kötő ajánlatkérőnek minősülő szervezet nevét, címét és azonosítószámát)

c Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.

c A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.

I.3) Kommunikáció

X A közbeszerzési dokumentumok korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (Közbeszerzési adatbázis)

¡ A közbeszerzési dokumentumokhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)

További információ a következő címen szerezhető be

¡ a fent említett cím

X másik cím:

2090 Remeteszőlős, Gém u.4., Dr. Tóth Balázs ügyvéd

Telefon: +36 30 9315599

Fax: +36 26 356 227

E-mail: dr.balazs.toth@gmail.com

Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó

c elektronikus úton: (URL)

¡ a fent említett címre

X a következő címre: 2462 Martonvásár, Budai út 13. Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás (Martonvásári Polgármesteri Hivatal)

c Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)

I.4) Az ajánlatkérő típusa

c Központi szintű

X Regionális/helyi szintű

c Közjogi szervezet

c Közszolgáltató

c Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]

c Egyéb:

I.5) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)

X Általános közszolgáltatások

c Honvédelem

c Közrend és biztonság

c Környezetvédelem

c Gazdasági és pénzügyek

c Egészségügy

c Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció

c Szociális védelem

c Szabadidő, kultúra és vallás

c Oktatás

c Egyéb tevékenység:

I.6) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)

c Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása

c Villamos energia

c Földgáz és kőolaj kitermelése

c Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése

c Víz

c Postai szolgáltatások

c Vasúti szolgáltatások

c Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások

c Kikötői tevékenységek

c Repülőtéri tevékenységek

c Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy

II.1) Meghatározás

II.1.1) Elnevezés: „Központi háziorvosi és házi gyermekorvosi ügyelet ellátása a Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás településeinek közigazgatási területén (Baracska, Ercsi, Gyúró, Kajászó, Martonvásár, Ráckeresztúr, Tordas)”

Hivatkozási szám: 2

II.1.2) Fő CPV-kód: 85100000-0 Kiegészítő CPV-kód: 1 2 [ ][ ][ ][ ]

II.1.3) A szerződés típusa¡ Építési beruházás ¡ Árubeszerzés X Szolgáltatásmegrendelés

II.1.4) A közbeszerzés rövid ismertetése:

Egészségügyi szolgáltatás – központi háziorvosi és házi gyermekorvosi ügyelet – ellátása. Az egészségügyi alapellátás körébe tartozó: központi ügyelet ellátása első osztályú minőségben, a szerződésben rögzítettek szerint, az egészségügyről szóló 1997.évi CLIV. törvény és a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben foglaltaknak, valamint az egyéb szakmai előírásoknak megfelelően, valamint annak jogszabályok szerinti dokumentálására, Baracska, Ercsi, Gyúró, Kajászó, Martonvásár, Ráckeresztúr, Tordas települések ellátási körébe tartozó lakosság (érintett lakosságszám: 24.673 fő) tekintetében, két ellátási hely biztosításával.

II.1.5) Becsült érték:2 [ ] Pénznem: [ ][ ][ ]

(ÁFA nélkül; keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)

II.1.6) Részekre bontás

¡ Részajánlat tételére lehetőség van.

Ajánlatok benyújthatók 12 ¡ valamennyi részre ¡ legfeljebb a következő számú részre: [ ] ¡ csak egy részre

c Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma: [ ]

c Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:

X Részajánlat tételének lehetősége nem biztosított.

A részajánlat tételének kizárásának indoka(i):

A közbeszerzés tárgyát képező szolgáltatás jellege és a szolgáltatáshoz kapcsolódó követelmények, illetve adott körülmények nem teszik lehetővé a részekre történő ajánlattételt.

II.2) A közbeszerzés ismertetése 1

II.2.1) Elnevezés: 2 „Központi háziorvosi és házi gyermekorvosi ügyelet ellátása a Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás településeinek közigazgatási területén (Baracska, Ercsi, Gyúró, Kajászó, Martonvásár, Ráckeresztúr, Tordas)

Rész száma: 2

II.2.2) További CPV-kód(ok):2

Fő CPV-kód: 1 85121100-4; 85112200-9 Kiegészítő CPV-kód: 1 2 [ ][ ][ ][ ]

II.2.3) A teljesítés helye:

NUTS-kód: 1 HU102 A teljesítés helye: 2451 Ercsi, Esze Tamás utca 14.,  valamint a Martonvásári járás központjától legfeljebb 15 km-es távolságban biztosított ellátás

II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:

(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)

Háziorvosi és házi gyermekorvosi ügyelet:

Egészségügyi szolgáltatás – központi háziorvosi és házi gyermekorvosi ügyelet – ellátása. Az egészségügyi alapellátás körébe tartozó: központi ügyelet ellátása első osztályú minőségben, a szerződésben rögzítettek szerint, az egészségügyről szóló 1997.évi CLIV. törvény és a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben foglaltaknak, valamint az egyéb szakmai előírásoknak megfelelően, valamint annak jogszabályok szerinti dokumentálására, Baracska, Ercsi, Gyúró, Kajászó, Martonvásár, Ráckeresztúr, Tordas települések ellátási körébe tartozó lakosság (érintett lakosságszám: 24.673 fő) tekintetében, két ellátási hely biztosításával:

-              munkanapokon 16 órától másnap reggel 8 óráig: egyidejűleg 1 fő orvos, 1 fő ápoló és 1 fő gépkocsivezető, egy gépjárművel;

-              hétvégén péntek 16 órától hétfő 8 óráig, munkaszüneti napokon és ünnepnapokon folyamatos 24 órás szolgálatban: egyidejűleg 1 fő orvos, 1 fő ápoló, és 1 fő gépkocsivezető, egy gépjárművel.

Az ügyelet székhelye és ellátási helye: 2451 Ercsi, Esze T. u. 14.

Az ügyelet másik ellátási helye felnőtt háziorvosi és házi gyermekorvosi ellátás biztosításával a Martonvásári járás központjától legfeljebb 15 km-es távolságban, 1 fő orvossal, 1 fő ápolóval és 1 fő gépkocsivezetővel, 1 gépjárművel.

Az ügyeleti ellátás nyújtására szolgáló helyiségek biztosításával kapcsolatban felmerülő költségek az Ajánlattevőt terhelik mindkét ellátási helyen.

Az ellátáshoz szükséges gépjárműve(ke)t Ajánlattevőnek kell biztosítania, és fedezni annak fenntartási, illetve üzemeltetési költségeit.

A beszerzés tárgyának részletes műszaki leírását a közbeszerzési műszaki dokumentáció tartalmazza.

II.2.5) Értékelési szempontok

¡ Az alábbi értékelési szempontok

X Minőségi szempont – Szakmai terv minősége / Súlyszám: 40

¡ Költség szempont – Megnevezés: / Súlyszám: 1 20

X Ár szempont – Nettó havi ellenszolgáltatás / Súlyszám: 60

II.2.6) Becsült érték: 2

Érték ÁFA nélkül: [ ] Pénznem: [ ][ ][ ]

(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)

II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama

Időtartam hónapban: 48 vagy napban: [ ]

vagy Kezdés: 2017.07.01. / Befejezés: 2021.06.30.(éééé/hh/nn)

A szerződés meghosszabbítható ¡ igen X nem A meghosszabbítás leírása:

II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ(nyílt eljárás kivételével)

A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma): [ ]

vagy

Tervezett minimum: [ ] / Maximális szám: 2 [ ]

A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:

II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk

Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) ¡ igen X nem

II.2.10) Opciókra vonatkozó információ

Opciók ¡ igen X nem Opciók leírása:

II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról

c Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk

II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk

A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos ¡ igen X nem

Projekt száma vagy hivatkozási száma:

II.2.13) További információ

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk

III.1) Részvételi feltételek

III.1.1) Kizáró okok és a szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság

A kizáró okok felsorolása:

Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) valamint a Kbt. 63. § (1) bekezdés b) pontjában meghatározott kizáró okok fennállnak.

Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:

Az ajánlattevőnek a 321/2015 (X.30) Korm. rend. (Kr.) 17. § (1) bek. szerint egyszerű nyilatkozatot kell benyújtania arról, hogy nem tartozik a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá, valamint a Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) pontját a Kr. 8. § i) pont ib) alpontja és a nem Magyarországon letelepedett ajánlattevő a Kr. 10. § g) pont gb) alpontjában foglaltak szerint kell igazolnia.

A Kr. 8. § i) pont ib) alpontjában foglaltak szerint a Magyarországon letelepedett ajánlattevő a következővel tudja igazolni a Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) alpontja szerinti kizáró ok hiányát: a Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) alpontja tekintetében az ajánlattevő, illetve részvételre jelentkező nyilatkozata arról, hogy olyan társaságnak minősül-e, melyet nem jegyeznek szabályozott tőzsdén, vagy amelyet szabályozott tőzsdén jegyeznek; ha az ajánlattevőt vagy részvételre jelentkezőt nem jegyzik szabályozott tőzsdén, akkor a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. törvény (a továbbiakban: pénzmosásról szóló törvény) 3. § r) pont ra)-rb) vagy rc)-rd) alpontja szerint definiált valamennyi tényleges tulajdonos nevének és állandó lakóhelyének bemutatását tartalmazó nyilatkozatot szükséges benyújtani; ha a gazdasági szereplőnek nincs a pénzmosásról szóló törvény 3. § r) pont ra)-rb) vagy rc)-rd) alpontja szerinti tényleges tulajdonosa, úgy erre vonatkozó nyilatkozatot szükséges csatolni.

Az alvállalkozó vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában az ajánlattevő a Kr. 17. § (2) bek. alapján nyilatkozatot nyújt be arról, hogy az alvállalkozók és az alkalmasság igazolásában résztvevő más szervezetek/személyek vonatkozásában nem állnak fenn az eljárásban előírt kizáró okok. A nyilatkozatot akkor is be kell nyújtani, ha az ajánlatkérő az eljárásban nem írta elő a már ismert alvállalkozók megnevezését.

Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság előírása [Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pont]:

Az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény 3 § e) pontja alapján az egészségügyi szolgáltatás működési engedély vagy az egészségügyi államigazgatási szerv által történő nyilvántartásba vétel alapján végezhető tevékenység.

Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság igazolása:

A Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pontjára tekintettel alkalmatlan az ajánlattevő, amennyiben a szükséges (ügyeleti ellátásra, mentésre vonatkozó) engedéllyel nem rendelkezik. Az engedély meglétét az ajánlatkérő az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat nyilvántartásában ellenőrzi.

III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság

Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:

P1. A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés b) pontja alapján ajánlattevőnek csatolnia kell az előző három lezárt üzleti évre vonatkozó saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolóját, ha a gazdasági szereplő letelepedése szerinti ország joga előírja annak közzétételét. Ha az ajánlatkérő által kért beszámoló a céginformációs szolgálat honlapján megismerhető, a beszámoló adatait az ajánlatkérő ellenőrzi, a céginformációs szolgálat honlapján megtalálható beszámoló beküldése nem szükséges.

Ha az ajánlattevő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés b) pontja szerinti irattal azért nem rendelkezik az ajánlatkérő által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, az alkalmasság a közbeszerzés tárgyából származó árbevételéről szóló nyilatkozattal jogosult igazolni. Az ajánlatkérő köteles az ajánlattevő pénzügyi és gazdasági alkalmasságát megállapítani, ha működésének ideje alatt a közbeszerzés tárgyából származó – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele eléri vagy meghaladja az ajánlatkérő által az eljárást megindító felhívásban meghatározott értéket. Az ajánlatkérő az eljárást megindító felhívásban -  ha az (1) bekezdés b) pontja szerinti dokumentum benyújtását írja elő – köteles meghatározni az e bekezdés alkalmazásában a később létrejött gazdasági szereplőktől megkövetelt árbevétel mértékét.

P2. A 321/2015. (X.30.) Korm.rendelet 19. § (1) bekezdés c) alapján ajánlattevőnek csatolnia kell az előző három lezárt üzleti évre vonatkozó teljes, illetve ugyanezen időszakban a közbeszerzés tárgyából származó – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevételéről szóló – adott esetben az egységes európai közbeszerzési dokumentumba foglalt – nyilatkozatát, attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, ha ezek az adatok rendelkezésre állnak.

Ha az ajánlattevő az 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés b) pontja szerinti irattal azért nem rendelkezik az ajánlatkérő által előírt teljesítési időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg a működését, az alkalmasságát a közbeszerzés tárgyából származó árbevételről szóló nyilatkozattal jogosult igazolni.

Ha az ajánlattevő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés b) vagy c) pontja szerinti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében a beszámoló, illetve az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges, az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett bármely, az ajánlatkérő által megfelelőnek tekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja pénzügyi és gazdasági alkalmasságát. Az érintett ajánlattevő kiegészítő tájékoztatás kérése során köteles alátámasztani, hogy olyan jogi formában működik, amely tekintetében a beszámoló, illetve az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges és tájékoztatást kérni az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett az alkalmassági igazolásának ajánlatkérő által elfogadott módjáról.

P3. A 321/2015. (X.30.) Kormrendelet 19. § (1) bekezdés d) alapján ajánlattevőnek csatolnia kell a közbeszerzés tárgyára szóló, megfelelő szolgáltatásra (orvosi ügyeleti tevékenység ellátása, ezen belül az orvosokra és ápolókra) vonatkozó, káreseményenként legalább 10 millió Ft, éves szinten legalább 50 millió Ft biztosítási összegre vonatkozó kockázatvállalásra kiterjedő felelősségbiztosítási kötvényének másolati példányát.

¡ Alkalmassági minimumkövetelmény(ek) meghatározása:

P1. Alkalmas az ajánlattevő, ha a mérleg szerinti eredménye az eljárást megindító felhívás megküldését megelőző három lezárt üzleti év vonatkozásában pozitív volt.

Ha az ajánlattevő az 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés b) pontja szerinti irattal azért nem rendelkezik az ajánlatkérő által előírt teljesítési időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg a működését, alkalmas, hogy a közbeszerzés tárgyából származó árbevétele működésének ideje alatt eléri az összesen nettó 33 millió forintot.

P2. Alkalmas az ajánlattevő, ha az eljárást megindító felhívás megküldését megelőző, mérlegfordulónappal lezárt három üzleti év teljes nettó árbevétele eléri az összesen 44 millió forint összeget, ugyanezen időszakban pedig a közbeszerzés tárgyából (háziorvosi ügyeleti szolgáltatás) származó nettó árbevétele eléri az összesen 33 millió forintot.

P3. Alkalmas az ajánlattevő, ha rendelkezik a közbeszerzés tárgyára szóló, megfelelő szolgáltatásra (orvosi ügyeleti tevékenység ellátása, ezen belül az orvosokra és ápolókra) vonatkozó, káreseményenként legalább 10 millió Ft, éves szinten legalább 50 millió Ft biztosítási összegre vonatkozó kockázatvállalásra kiterjedő felelősségbiztosítással.

Az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek. A P1. alkalmassági követelmény tekintetében az együttes megfelelés ügy értelmezendő, hogy elegendő, ha közülük egy felel meg. (Kbt. 65. § (6)). Az alkalmasság igazolása során az ajánlattevő a Kbt. 65. § (7) és (9) bekezdései alapján támaszkodhat kapacitást rendelkezésre bocsátó szervezetre.

III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság

Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:

M1. A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (3) bekezdés a) pontja alapján ajánlattevőnek csatolnia kell az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított három év legjelentősebb szolgáltatásairól szóló nyilatkozatát.

Az M1 alkalmassági követelmény a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 22-23. §§ -ban foglaltaknak megfelelően igazolható.

M2. A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (3) bek. e) pontja alapján csatolni kell a minőségbiztosítási intézkedéseire vonatkozó tanúsítvány egyszerű másolatát.

M3. A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (3) bek. i) pontja alapján ajánlattevőnek csatolnia kell a teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések, illetve műszaki felszereltség leírását.

Alkalmassági minimumkövetelmény(ek): 2

M1. Alkalmas az ajánlattevő, ha rendelkezik legalább:

M1/1.az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított három évben legalább 1 db, legalább 24.000 fő lakosságszámú területre kiterjedő, 1 telephelyen, minimum 2 évig folyamatosan üzemeltetett háziorvosi ügyeletet tartalmazó referenciával.

M2. Alkalmas az ajánlattevő, amennyiben rendelkezik az MSZ EN ISO 9001:2009 rendszerszabvány szerinti minőségirányítási rendszerre vonatkozó vagy az azzal egyenértékű más tanúsítványok egyszerű másolatával (mely vonatkozik orvosi ügyeleti tevékenységre).

M3. Alkalmas az ajánlattevő a szolgáltatás ellátására, amennyiben rendelkezik az egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai minimumfeltételekről szóló 60/2003. (X. 20.) ESzCsM. rendeletben, illetve a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendeletben foglalt tárgyi minimum feltételekkel, mind az ügyeleti helyiség, mind a gépkocsi felszereltségére vonatkozóan.

Az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek. Az alkalmassági követelmények tekintetében az együttes megfelelés úgy értelmezendő, hogy elegendő, ha a közös ajánlattevők közül egy felel meg. (Kbt. 65. § (6))

III.1.4) A részvételre vonatkozó objektív szabályok és kritériumok (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)

A szabályok és kritériumok felsorolása, rövid ismertetése:

III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk 2

c A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja

c A szerződés teljesítése védett munkahely-teremtési programok keretében történik

c A szerződés a Kbt. 114. § (11) bekezdése szerint fenntartott

III.1.6) A szerződés biztosítékai:

Hibás teljesítési kötbér: Amennyiben a teljesítés a nyertes Ajánlattevő érdekkörébe tartozó okból kifolyólag nem szerződésszerű, a nyertes Ajánlattevőhibás teljesítési kötbért köteles fizetni. Hibás teljesítés esetén a kötbér a hiba kijavításáig eltelt időszakra vonatkozik, amíg a nyertes ajánlattevőként szerződő fél a nettó, szerződéses ellenérték 2 %-át kitevő mértékű hibás teljesítési kötbért köteles fizetni. Az ilyen módon kiszabható kötbér. Az ilyen módon kiszabható kötbér maximuma a nettó ellenszolgáltatás 20 %-át nem haladhatja meg. Megrendelő a kötbérmaximum elérését követően, ha a teljesítéshez fűződő érdeke megszűnt, a szerződéstől elállhat.

 

Meghiúsulási kötbér: Amennyiben a teljesítés a nyertes Ajánlattevő érdekkörébe tartozó okból, illetve a teljesítés jogos ok nélküli megtagadása miatt ellehetetlenül vagy meghiúsul, vagy a kötbérmaximum elérését követően, ha Ajánlatkérő teljesítéshez fűződő érdeke megszűnt, az Ajánlatkérő jogosult a szerződést egyoldalúan megszüntetni. Ebben az esetben a nyertes Ajánlattevő meghiúsulási kötbér fizetésére köteles. A meghiúsulási kötbér összege a teljes nettó szerződéses ellenérték 20%-a.

III.1.7) Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:

Ajánlattevőnek az ügyeleti szolgáltatást az OEP által finanszírozott formában kell nyújtania. A szolgáltatás finanszírozására az Ajánlattevő köt szerződést az OEP-pel, a 43/1999 (III.3.) Korm. rendelet alapján. Ajánlatkérő az OEP-támogatás előfinanszírozását nem biztosítja. A nyertes Ajánlattevő a 2. részszempontra tett ajánlata során az OEP támogatáson felüli, ajánlatkérő saját forrásából finanszírozandó összeget kell megajánlani.

Ajánlatkérő előleget nem biztosít.

A vállalkozói díj kifizetése havonta, számla ellenében, 30 napon belül történik. A nyertes Ajánlattevő az Ajánlatkérő által kiállított teljesítési igazolás birtokában nyújthat be számlát. A kifizetés a Kbt. 135. § (1), (2), (5) bekezdésében foglaltak valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:130. § (1)-(2) bekezdéseinek figyelembevételével történik.

Az ellenszolgáltatást az ajánlatkérő – a Dokumentációban foglaltak szerint – átutalással fizeti meg.

III.1.8) A nyertes közös ajánlattevők által létrehozandó gazdálkodó szervezet:

Ajánlatkérő a Kbt. 35. §. (9) bek. szerinti gazdálkodó szerezet alapítását (projekttársaság létrehozását) nem írja elő és nem teszi lehetővé.

III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek 2

III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk(csak szolgáltatásmegrendelés esetében)

X A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve

A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:

  • A háziorvosi, a házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendelet
  • az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendelet,
  • 1997. évi LXXXIII. törvény a kötelező egészségbiztosítás ellátásairól a végrehajtásról szóló 217/1997. (XII. 1.) Korm. rendelettel egységes szerkezetben,
  • 1997. évi CLIV. törvény az egészségügyről,
  • 2000. évi II. törvény az önálló orvosi tevékenységről,
  • 2003. évi LXXXIV. törvény az egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről,
  • 2006. évi CXXXII. törvény az egészségügyi ellátórendszer fejlesztéséről,
  • 43/1999. (III.3.) Korm. rendelet az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról,
  • 60/2003. (X.20.) ESZCSM rendelet az egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai minimumfeltételekről,
  • 47/2004. (V. 11.) ESZCSM rendelet az egészségügyi ellátás folyamatos működtetésének egyes szervezési kérdéseiről,
  • 18/2007. (IV. 17.) Eüm rendelet az egészségügyi szakképesítéssel rendelkező személyek alap- és működési nyilvántartásáról, valamint a működési nyilvántartásban nem szereplő személyek tevékenységének engedélyezéséről.

III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:

III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ

c Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás

IV.1) Meghatározás

IV.1.1) Az eljárás fajtája

(klasszikus ajánlatkérők esetében)

X Nyílt eljárás

c Gyorsított eljárás

Indokolás:

¡ Meghívásos eljárás

c Gyorsított eljárás

Indokolás:

xTárgyalásos eljárás

c Gyorsított eljárás

Indokolás:

¡ Versenypárbeszéd

¡ Innovációs partnerség

(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)

¡ Nyílt eljárás

¡ Meghívásos eljárás

¡ Tárgyalásos eljárás

¡ Versenypárbeszéd

¡ Innovációs partnerség

IV.1.2) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk

c A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul

¡Keretmegállapodás egy ajánlattevővel

¡Keretmegállapodás több ajánlattevővel

A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma: 2 [ ]

c A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul

c A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják

Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:

Keretmegállapodások esetén – közszolgáltatóajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:

IV.1.3) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentesére irányuló információ

c Több fordulóban lebonyolítandó tárgyalások igénybe vétele annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát.

IV.1.4) Információ a tárgyalásról(klasszikus ajánlatkérők esetében; kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)

c Ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.

IV.1.5) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk 2

c Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni

További információk az elektronikus árlejtésről:

IV.2) Adminisztratív információk

IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel2

A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: 1 [ ][ ][ ][ ][ ]/[ ][ ][ ][ ] (KÉ-szám/évszám)

IV.2.2) Ajánlattételi vagy részvételi határidő

Dátum: (éééé/hh/nn) Helyi idő: (óó:pp)

IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének tervezett napja 4 (részvételi felhívás esetében)

Dátum: (éééé/hh/nn)

IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók: magyar

IV.2.5) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama:(ajánlati felhívás esetében)

Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)

vagy

Az időtartam hónapban: [ ] vagy napban: 30 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)

IV.2.6) Az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések felbontásának feltételei

Dátum: (éééé/hh/nn) Helyi idő: (óó:pp)Hely: 2462 Martonvásár, Budai út 13. Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás (Martonvásári Polgármesteri Hivatal)

Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: 68.§ (3) bekezdése szerint.

VI. szakasz: Kiegészítő információk

VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk2

A közbeszerzés ismétlődő jellegű ¡ igen X nem

A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje: 2

VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról

c A megrendelés elektronikus úton történik

c Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak

c A fizetés elektronikus úton történik

VI.3) További információk: 2

VI.3.1) Feltételes közbeszerzés

c Ajánlatkérő felhívja a gazdasági szereplők figyelmét, hogy az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja, ha valamely meghatározott, ellenőrzési körén kívül eső, bizonytalan jövőbeli esemény az ajánlattételi, illetve részvételi határidő lejártát követően következik be.

Ajánlatkérő ellenőrzési körén kívül eső, bizonytalan jövőbeli esemény meghatározása:

VI.3.2) Az ajánlati biztosíték(ajánlati felhívás esetében)

c Az eljárásban való részvétel ajánlati biztosíték adásához kötött.

Az ajánlati biztosíték mértéke:

A befizetés helye: vagy az ajánlatkérő fizetési számlaszáma:

Az ajánlati biztosíték befizetése (teljesítése) igazolásának módja:

VI.3.3) Konzultációra vonatkozó információk

c Kiegészítő tájékoztatást ajánlatkérő konzultáció formájában is megadja.

A konzultáció időpontja: (éééé/hh/nn) és helye:

VI.3.4) Alvállalkozók igénybevétele

x Ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlatban (részvételi jelentkezésben) meg kell jelölni a közbeszerzésnek azt (azokat) a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő (részvételre jelentkező) alvállalkozót kíván igénybe venni, az ezen részek tekintetében igénybe venni kívánt és az ajánlat vagy a részvételi jelentkezés benyújtásakor már ismert alvállalkozókat.

VI.3.5) Hiánypótlás elrendelése korábban nem szereplő gazdasági szereplő esetében2

Ajánlatban, vagy jelentkezésben korábban nem szereplő gazdasági szereplő hiánypótlással történő eljárásba bevonása esetében újabb hiánypótlás elrendelése ¡ igen X nem

A korlátozás(ok) meghatározása újabb hiánypótlás elrendelése esetében:

VI.3.6) Ajánlat érvénytelenségére vonatkozó összeg ár vagy költség esetében2

Ajánlatkérő az alábbi értéket meghaladó árat vagy költséget tartalmazó ajánlatot a bírálat során érvénytelenné nyilvánítja 1

Rész száma: 2 [ ] Érték ÁFA nélkül: [ ] Pénznem: [ ][ ][ ]

VI.3.7) Bármely rész eredménytelensége esetében valamennyi rész eredménytelenségére vonatkozó információ2

c Ajánlatkérő rögzíti, hogy bármely rész eredménytelensége esetén nem áll érdekében a szerződések megkötése.

Valamennyi rész esetében a szerződéskötés érdekmúlásának indoka:

VI.3.8) Az ajánlatok értékelési szempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám: A dokumentációban részletezettek szerint.

VI.3.9) A módszer(ek) meghatározása, amellyel a VI.3.8) pont szerinti ponthatárok közötti pontszám megadásra kerül: A dokumentációban részletezettek szerint.

VI.3.10) Életciklusköltség-számítási módszer alkalmazására vonatkozó információ

c Ajánlatkérő az áru, szolgáltatás vagy építési beruházás értékeléskor figyelembe vett költségét életciklusköltség-számítási módszer alkalmazásával határozza meg.

VI.3.11) A bírálatra vonatkozó további információk (nyílt eljárás esetében)

c Ajánlatkérő a bírálatnak az aránytalanul alacsony ár vagy költség vizsgálatára vonatkozó részét az ajánlatok értékelését követően végzi el.

c Ajánlatkérő az ajánlatok bírálatát – az egységes európai közbeszerzési dokumentumban foglalt nyilatkozat alapján – az ajánlatok értékelését követően végzi el.

VI.3.12) További információk:

  1. Ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell a Kbt. 66.§ (2), illetve (4), (5) bekezdésében foglaltakra vonatkozóan.

 

  1. Az ajánlatot 1 eredeti példányban cégszerűen (vagy szabályszerű meghatalmazással rendelkező meghatalmazott által) aláírva papír alapon, roncsolásmentesen nem bontható kötésben, folyamatos oldalszámozással, valamint tartalomjegyzékkel ellátva kell 1 db lezárt csomagolásban benyújtani. Az ajánlaton szerepelnie kell az "eredeti" megjelölésnek.

 

Az eredeti, aláírt ajánlatot teljes terjedelmében pdf formátumban beszkennelve, elektronikus adathordozón (CD vagy DVD) is be kell nyújtani a papír alapú ajánlattal közös csomagolásban 1 példányban. Eltérés esetén az eredeti jelöléssel ellátott, papír alapon benyújtott ajánlatban foglaltak az irányadóak.

 

Az ajánlatokat tartalmazó csomagoláson a következő szövegnek kell szerepelni:

„Központi háziorvosi és házi gyermekorvosi ügyelet ellátása a Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás településeinek közigazgatási területén (Baracska, Ercsi, Gyúró, Kajászó, Martonvásár, Ráckeresztúr, Tordas)– Ajánlat”

 

  1. A Felhívásban és a dokumentációban előírt nyilatkozatokat, igazolásokat és más dokumentumokat a dokumentációban meghatározott sorrendben, az elhelyezési utasításokat megfelelően betartva kell az ajánlathoz csatolni a tartalomjegyzék tagolódásának megfelelően.
  2. Ajánlattevő a Kbt. 114. § (2) bekezdése szerint köteles nyilatkozni, hogy az általa igazolni kívánt alkalmassági követelmények teljesülnek.

 

  1. Az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekintethető Ajánlattevőnek, illetve adott esetben további ajánlattevő(k)nek az Ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívására kell igazolnia, hogy megfelel az előírt alkalmassági követelményeknek.
  2. AzAjánlatrészeként csatolni kellaDokumentációban részletezettek szerint elkészített Szakmai tervet.

 

  1. Az ajánlat benyújtására lehetőség van postán, illetve személyesen munkanapokon 9.00 és 15.00 óra között, illetve az ajánlattételi határidő lejártának napján 9.00-tól az ajánlattételi határidő lejáratának időpontjáig. A postán feladott ajánlatokat az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére az ajánlattételi határidő lejártáig sor kerül. Az ajánlat, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből, késedelmes megérkezéséből eredő kockázat az ajánlattevőt terheli.

 

  1. Az ajánlatban benyújtandó az ajánlattevő (közös ajánlattevők) tekintetében a képviseleti jogosultsággal rendelkező személy(ek) aláírási címpéldánya vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintája egyszerű másolatban. Benyújtandó továbbá azon alkalmasság igazolásához igénybe vett gazdasági szereplő tekintetében a képviseleti jogosultsággal rendelkező személy(ek) aláírási címpéldánya vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintája egyszerű másolatban, akik az ajánlat keretében egyébként saját nyilatkozatot nyújtanak be. Amennyiben az ajánlatba becsatolt nyilatkozatokat meghatalmazott írja alá, csatolandó a meghatalmazás is, amely a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírását is tartalmazza.

 

  1. Amennyiben az ajánlattevő tekintetében változás bejegyzési eljárás van folyamatban az ajánlathoz csatolni kel a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.

 

  1. Közös ajánlattétel esetében az ajánlathoz csatolni kell az ajánlattevők együttműködéséről szóló megállapodást, amelyben a közös ajánlattevőknek nyilatkozniuk kell arról, hogy a szerződés teljesítésért egyetemleges felelősséget vállalnak, továbbá meg kell jelölni a közös ajánlattevők képviseletére jogosult tagjukat. Közös ajánlattétel esetében egy dokumentáció átvétele elegendő.

 

  1. Amennyiben valamely okirat, igazolás, nyilatkozat, dokumentum stb. idegen nyelvű és fordítást igényel ajánlatkérő - az idegen nyelvű okirat, igazolás stb. egyszerű másolatának az ajánlatban történő egyidejű csatolása mellett - elfogadja azok ajánlattevő általi felelős fordítását is. Felelős fordítás alatt ajánlatkérő az olyan fordítást ért, amely tekintetében az ajánlattevő képviseletére jogosult személy nyilatkozik, hogy az mindenben megfelel az eredeti szövegnek.

 

  1. Kiegészítő tájékoztatás:

2090 Remeteszőlős, Gém u. 4. Dr. Tóth Balázs ügyvéd

Telefon: +36-30-9315599

Fax: +36-26-356227

E-mail: dr.balazs.toth@gmail.com

 

A kiegészítő tájékoztatás megadása a Kbt. 56. §-ában és 114. § (6) bekezdésében leírtak szerint faxon és/vagy elektronikus úton történik.

 

  1. Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatos valamennyi költség az ajánlattevőket terheli.

 

  1. Ajánlatkérő csak az eljárás nyertesével kötheti meg a szerződést, vagy - a nyertes visszalépése esetén - az ajánlatok értékelése során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel (személlyel), ha őt az ajánlatok elbírálásáról szóló írásbeli összegezésben megjelölte.

 

  1. Jelen ajánlattételi felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény, valamint a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet, az építési beruházások, valamint az építési beruházásokhoz kapcsolódó tervezői és mérnöki szolgáltatások közbeszerzésének részletes szabályairól szóló 322/2015. (X. 30.) Korm. rendelet illetve a további vonatkozó jogszabályok előírásai irányadóak. A közbeszerzési eljárás során megkötött szerződésekre a Kbt-ben foglalt eltérésekkel a Ptk. rendelkezéseit kell alkalmazni.

VI.4) E hirdetmény feladásának dátuma: (éééé/hh/nn/)

Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.

_________________________________________________________________________________________________________

1    szükség szerinti számban ismételje meg

2    adott esetben

4    ha az információ ismert

20    súlyszám helyett fontosság is megadható

21    súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges

 


 

21/2017. (III.30.) SZLV TKT határozat 2. melléklete:

 

„Központi háziorvosi és házi gyermekorvosi ügyelet ellátása a Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás településeinek közigazgatási területén (Baracska, Ercsi, Gyúró, Kajászó, Martonvásár, Ráckeresztúr, Tordas)

 

 

Dokumentáció

KÖZBESZERZÉSI ELJÁRÁSHOZ

Tárgya:

 

„Központi háziorvosi és házi gyermekorvosi ügyelet ellátása a Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás településeinek közigazgatási területén (Baracska, Ercsi, Gyúró, Kajászó, Martonvásár, Ráckeresztúr, Tordas)”

Ajánlatkérő:

Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás

Tisztelt Ajánlattevő!

A jelen ajánlatkérési dokumentáció (a továbbiakban: Dokumentáció) a közbeszerzési eljárásban a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (továbbiakban: Kbt.), valamint az ajánlattételi felhívás előírásainak megfelelő ajánlat összeállításához nyújt segítséget. Kérjük, hogy az ajánlat összeállítását megelőzően figyelmesen tanulmányozza át az Ajánlattételi felhívásban és a Dokumentációban foglaltakat.

A jelen Dokumentáció részét képezi:

  • az ajánlat elkészítésével és benyújtásával kapcsolatos útmutató,
  • az ajánlattevők számára ajánlott egyes nyilatkozatminták,
  • műszaki leírás (külön melléklet),
  • a szerződéstervezet.

A Dokumentáció kizárólag az ajánlat összeállításához elengedhetetlenül szükséges információkat, nyilatkozatok, igazolások és egyéb dokumentumok mintáit tartalmazza. Az ajánlattevő kötelessége, hogy gondosan megvizsgálja és betartsa az ajánlatkérő által megadott összes követelményt, kikötést és előírást. Amennyiben az ajánlattételi felhívásban vagy a Dokumentációban foglaltak nem egyértelműek, az ajánlattevő kiegészítő tájékoztatást kérhet az ajánlatkérőtől. Amennyiben a Dokumentációban foglaltak és a Felhívásban foglaltak egymásnak ellentmondanak, a Felhívásban foglaltak az irányadóak.

Általános tájékoztatás

Kizáró okok hatálya alá nem tartozás igazolása

A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás megha