A Szent László Völgye Többcélú Kistérségi
Társulás Tanácsának
31/2016. (VII. 14.) határozata
a Társulás belső ellenőri tevékenységének ellátására
kötött vállalkozási szerződés módosításáról
- A Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás Tanácsa a Társulás belső ellenőri tevékenységének ellátására Dr. Batka Brigitta belső ellenőrrel (székhely: 2510 Dorog, Kálvária u. 11.; adószám: 60411444-2-31; nyilvántartási szám: 20715121), mint vállalkozóval 2012. január 1. napi hatállyal kötött szerződések – a felek részéről kölcsönösen támogatott – 1. melléklet szerinti közös megegyezéssel történő megszűntetése mellett, a határozat 2. melléklete szerinti szerződést köt a Gabala Trading & Consulting Kft-vel (székhely: 2509 Esztergom, Damjanich u. 65.; cégjegyzékszáma: 01-10-041054; adószáma: 25404339-2-11, bankszámlaszám: 11600006-00000000-75697552) a Társulás mindenkori belső ellenőrzési tervében meghatározott belső ellenőrzési tevékenység elvégzése, a belső ellenőrzési vezetői feladatok ellátása tárgyában, Dr. Batka Brigitta belső ellenőr (nyilvántartási száma: 20715121) személyes közreműködése mellett.
- A Társulás Tanácsa felhatalmazza az elnököt, hogy a határozat 1., illetőleg 2. melléklete szerinti szerződést aláírja.
A határozat végrehajtásáért felelős: Elnök
A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos
A Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás 31/2016. (VII. 14.) határozatának 1. melléklete:
Megbízási szerződés
megszűntetése
mely létrejött
egyrészről a Szent László Völgye Kistérségi Társulás (2462- Martonvásár, Budai út 13., Képviseli: Dr. Szabó Tibor Társulási Tanács elnöke) mint Megrendelő,
másrészről Dr. Batka Brigitta egyéni vállalkozó (székhely: 2510 Dorog, Kálvária u. 11.; adószám: 60411444-2-31; nyilvántartási szám: 20715121) mint Vállalkozó
között az alábbi helyen és időben, az alábbi tartalommal:
Előzmény: Felek a Megrendelő alapdokumentumául szolgáló Társulási Megállapodásban rögzítettek szerint, a Megrendelő éves kistérségi belső ellenőrzési tervében foglalt feladatok és a belső ellenőrzési vezetői feladatok ellátására valamint ugyanezen feladat Martonvásár vonatkozásában történő ellátására 2012. január 1. napjától hatályos megbízási szerződést (a továbbiakban: Szerződések) kötöttek.
- Felek a Szerződéseket kölcsönös és egybehangzó akarattal, jelen szerződés aláírásával egyidejűleg megszűntetik a Társulás valamennyi feladatellátáshoz csatlakozott önkormányzatára vonatkozóan.
- Felek megállapítják, hogy a szerződésből fakadó kötelezettségeiknek eleget tettek, egymással szemben további követelésük nincs.
- Vállalkozó vállalja, hogy a szerződés teljesítése során keletkezett iratokat Megrendelő részére hiánytalanul átadja, a feladatellátáshoz szükséges információt maradéktalanul megadja, a tudomására jutott szolgálati és egyéb titkot megőrzi, az adatvédelmi szabályoknak maradéktalanul eleget tesz, végzett tevékenységéért továbbra is felelősséget vállal.
- Jelen szerződés 4 példányban készült, melynek 2 példánya a Megrendelőt, 2 példánya a Vállalkozót illeti meg.
Szerződő felek a jelen szerződést elolvasták, megértették, és mint akaratukkal mindenben megegyezőt írták alá.
Kelt: Martonvásár, 2016. július …..
………………………………………. …………………………………………
Megrendelő Vállalkozó
Pénzügyi ellenjegyzés: …………………………………
Jogi ellenjegyzés: ………………………………………
A Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás 31/2016. (VII. 14.) határozatának 2. melléklete:
Vállalkozási szerződés
amely létrejött
egyrészről Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás (székhelye: 2462 Martonvásár, Budai út 13.; adószáma: 15592231-2-07; KSH számjele: 15592231-8411-327-07; képviselője: Dr. Szabó Tibor, a Társulási Tanács elnöke), mint megrendelő (a továbbiakban: Megbízó),
másrészről a Gabala Trading & Consulting Kft. (székhelye: 2509 Esztergom, Damjanich u. 65.; cégjegyzékszáma: 01-10-041054; adószáma: 25404339-2-11, képviselője: bankszámlaszáma: 11600006-00000000-75697552, képviselője: Gabala Roland ügyvezető), mint vállalkozó (a továbbiakban: Megbízott)
között, az alábbi hely és időben, a következő feltételek szerint:
1. A szerződés tárgya:
1.1. Az adott évi kistérségi belső ellenőrzési tervben meghatározott belső ellenőrzési tevékenység elvégzése, beleértve a belső ellenőrzési vezetői feladatok ellátása is. A Megbízási szerződés tárgya a Megbízó, mint költségvetési szerv belső ellenőrzési feladatainak ellátása a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Bkr.) 21-22. §-ában meghatározottak szerint.
1.2. A Megbízott a megbízást jelen szerződésben rögzített feltételekkel elfogadja azzal, hogy tudomásul veszi, a megbízást a Megbízó utasításai szerint és a megbízói érdekeknek megfelelően köteles teljesíteni. Megbízott jelen szerződésben foglaltakat Dr. Batka Brigitta belső ellenőr (nyilvántartási száma: 20715121) személyes közreműködése mellett látja el, akadályoztatása esetén megfelelő szakképzettségű, nyilvántartásba vett belső ellenőr közreműködéséről gondoskodik.
1.3. Megbízott tudomásul veszi, hogy a feladat teljesítése magában foglalja a jelen szerződés 1.1 pontjában foglalt feladatok elvégzését a Megbízó mindenkori ellenőrzési tervében meghatározott nevesítés, ütemezés és időpontok szerint.
1.4. A Megbízott a szerződésben megállapított kötelezettségeket a tőle elvárható minőségben, megfelelő szakmai gondossággal legjobb tudása szerint köteles teljesíteni, a jelen szerződésben meghatározott módon és mértékben. Feladatát a vonatkozó jogszabályi előírások (különös tekintettel Áht. és a Bkr. előírásai), a belső ellenőrzésre vonatkozó nemzetközi standardok, a Nemzetgazdasági Minisztérium által közzétett módszertani útmutatók, valamint a Megbízó Belső Ellenőrzési Kézikönyve alapján köteles ellátni. Megbízott nyilatkozik, hogy a Bkr. szerinti feltételeknek maradéktalanul megfelel.
1.5. A Megbízott közreműködőt/alvállalkozót nem vagy csak a Megbízó előzetes engedélyével vehet igénybe.
1.6. A Megbízó vállalja, hogy a Megbízott feladatának elvégzéséhez minden segítséget megad, a Megbízottal együttműködik.
1.7. A Megbízott kijelenti, hogy a szerződésben vállalt feladatok a lehetőségek szerint a Megbízó székhelyén történő adatfeldolgozással teljesíti. A helyszínen elvégzendő ellenőrzési cselekményekről – a Bkr-nek megfelelően - 3 munkanappal korábban írásban értesíti a Megbízót és az ellenőrzött szervezet/szervezeti egység vezetőjét. Amennyiben a rendelkezésre álló adatok alapján az előzetes bejelentés veszélyezteti a cselekmény eredményes lefolytatását az ellenőrzött szervezet/szervezeti egység vezetőjének az értesítése mellőzhető.
1.8. A Megbízott vállalja, hogy eredetiben csak olyan dokumentumokat szállít el, amelyek elvitelét a Megbízó belső szabályzatai megengedik, és amelyeknek elvitele a Megbízó napi munkavégzését nem akadályozza, vagy a Megbízó tevékenysége során lezárt időszakra vonatkoznak. A Megbízott vállalja, hogy eredeti dokumentumot csak kivételes indokolt esetben, másolat hátrahagyásával, átadás-átvételi jegyzőkönyv felvételével szállít el.
1.9. A Megbízott részére átadott valamennyi adatról és dokumentumról átadás-átvételi jegyzőkönyvet kell kiállítani. A Megbízott vállalja, hogy a részére eredetiben átadott adatokat, adathordozókat a jelen szerződésben vállalt feladatok a Megbízó által igazolt teljesítését követően az átadás-átvételi jegyzőkönyv alapján hiánytalanul visszaszolgáltatja a Megbízó részére.
1.10. A Megbízott vállalja, hogy a részére másolatban átadott adatokat, adathordozókat a jelen szerződésben vállalt feladatok a Megbízó által igazolt teljesítését követően oly módon megsemmisíti, hogy azokat a későbbiekben ne lehessen helyreállítani; figyelembe véve azonban a vonatkozó iratmegőrzési szabályokat.
1.11. A Megbízott vállalja, hogy az általa elvégzett ellenőrzésekről készített ellenőrzési jelentés és az azt alátámasztó bizonyítékok, munkalapok egy eredeti példányát a megbízó részére haladéktalanul átadja.
1.12. A felek tudomásul veszik, hogy a belső ellenőrzést végző személy jogait és kötelezettségeit külön jogszabályok nevesítik, amelyek rendelkezései jelen jogviszony tekintetében is irányadóak és kötelezőek.
2. A szerződés időbeli hatálya
2.1. Jelen szerződés a Felek által történő aláírással kezdődően határozatlan időtartamra jön létre azzal, hogy a szerződést bármelyik fél jogosult írásban 60 nap felmondási idővel felmondani.
2.2. A Megbízó a Megbízott szerződésszegése esetén jogosult jelen szerződés azonnali hatállyal történő felmondására.
3. A szerződéskötést megelőző eljárás
3.1. Jelen szerződés a Kbt. szakaszai értelmében mentes a közbeszerzési eljárás lefolytatása alól.
4. A Megbízási díj összege, megfizetésének módja
4.1. Megbízottat az 1. pontban körülírtak szerződésben meghatározott módon történő igazolt teljesítéséért
4.1.1 a Megbízó alapdokumentumaként szolgáló Társulási Megállapodásban foglaltak szerint a kistérségi társulásban lévő, feladatellátáshoz csatlakozott települések után (Martonvásár Város Önkormányzatát kivéve) havi nettó 136.000 Ft + Áfa, összesen 172.720 Ft megbízási díj illeti meg,
4.1.2 Martonvásár Város Önkormányzata vonatkozásában a belső ellenőrzési feladatok ellátásáért ellenőrzési naponként nettó 16.000 Ft + Áfa, mindösszesen 20.320 Ft megbízási díj illeti meg.
4.3. A Megbízottnak a megbízási díjról a számlát a Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás nevére és címére kell kiállítania és benyújtania elektronikusan vagy postai úton. Megbízó a benyújtott számla ellenértékét a tárgyhó utolsó napjáig köteles átutalni Megbízott Erste Bank Hungary Nyrt.-nél vezetett 11600006-00000000-75697552 számú számlájára. Martonvásár Város Önkormányzat vonatkozásában a számlát a Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás nevére és címére kell kiállítania és benyújtania elektronikusan vagy postai úton. Megbízó a benyújtott számla ellenértékét 30 napon belül köteles átutalni Megbízott Erste Bank Hungary Nyrt.-nél vezetett 11600006-00000000-75697552 számú számlájára.
5. A szerződés egyéb feltételei
5.1. A szerződő felek megbízott, felelős képviselői, kapcsolattartói (név, telefonszám, telefax-szám, e-mail cím):
Megbízó részéről (név, szervezeti egység, beosztás): Miklósné Pető Rita aljegyző (tel.: 06-20/545-0611, fax: 06-22/460-229, e-mail: jegyzo@martonvasar.hu)
Megbízott részéről (név, szervezeti egység, beosztás): Dr. Batka Brigitta belsőellenőr (tel.: 06-30/229-5733, e-mail: belsoellenorzesek@freemail.hu).
5.2 Megbízott a szerződés tárgyát képező feladatok teljesítését gátló akadályok elhárítására és megszüntetésére köteles a szükséges intézkedéseket megtenni. Ezek eredménytelensége, vagy a Megbízott érdekkörén kívül álló okok felmerülése esetén köteles 8 (nyolc) munkanapon belül a Megbízónak írásban bejelenteni az akadály tényét, annak a feladat elvégzését befolyásoló mértékét és az elhárításra javasolt, illetve tett intézkedéseket.
5.3 A szerződés tartalmának – a szerződés bármely rendelkezésének – megváltoztatásáról, a szerződés módosításáról a szerződő felek csak írásban, közös megállapodással rendelkezhetnek.
5.4 Megbízott kötelezettséget vállal a Megbízónál érvényben lévő és általa megismert, a jelen szerződés teljesítését is érintő szabályzatokban foglalt rendelkezések betartásáért, illetve betartatásáért.
5.5 Titoktartás
5.5.1 A szerződő felek kötelezettséget vállalnak azért, hogy a megbízás teljesítése során tudomásukra jutott valamennyi nem közérdekű, nem nyilvános adatot és információt, állam-, szolgálati- vagy üzleti titkot szerzői vagy szomszédos jogok által védett jogot, módszert, technológiát és know-how-t bizalmasan, titoktartási kötelezettségük betartásával kezelnek, azokat kívülálló személyeknek nem teszik hozzáférhetővé. A szerződő felek elismerik, hogy minden, a titoktartási kötelezettség megszegésével okozott kárért felelősséggel tartoznak.
5.5.2 A Megbízott bizalmasan kezel minden, a feladat végrehajtása során tudomására jutott szakmai, személyes vagy egyéb adatot és információt. A Megbízó felhatalmazása nélkül ezeket az információkat nem hozhatja nyilvánosságra, harmadik személy(ek) tudomására.
5.5.3 A Megbízott:
- a tevékenysége során tudomására jutott információkat a vonatkozó adatvédelmi jogszabályokban előírtaknak megfelelően kezeli, azok megfelelő védelméről folyamatosan gondoskodik;
- a tudomására jutott adatokat, információkat személyes (ide értve a Ptk. szerinti közvetlen hozzátartozókat is) célokra, haszonszerzésre; a jogszabályi előírásokkal ellentétes módon, más intézmények, illetve személyek javára vagy kárára, az ellenőrzött szervezet, illetve a szervezet dolgozóinak érdekeit és a közérdeket sértő módon nem használhatja fel;
- a médiát a feladatával összefüggésben szerzett információkról (legyenek azok szerkesztetlen, vagy szerkesztett, tervezett vagy végleges anyagok, vagy azok bármely részei) sem közvetett, sem közvetlen formában, még bármiféle beazonosításra alkalmatlan formában sem tájékoztathatja, az interneten semmilyen formában nem teheti közzé;
- szakmai előadásként vagy szakmai publikáció részeként felhasználni kívánt adatokat – akár feldogozott adatként is –, előzetesen be kell mutatnia engedélyezésre a Megbízónak;
5.5.4. A megbízással kapcsolatos munkalapok, elkészült jelentések, munkaanyagok, stb. tulajdonjoga a Megbízottat illeti meg, azt bármilyen célra felhasználni csak a Megbízott írásbeli hozzájárulásával lehet;
5.5.5. Az ellenőrzések kapcsán az egyes tevékenységek ütemezése, a feladatok elvégzésének határidejét a Megbízott a Megbízóval történt egyeztetés szerint határozza meg;
5.5.6.Kapcsolattartás módja:
A Megbízott folyamatosan rendelkezésre áll telefonon a Megbízó bármely kérdése, tanácsadásra vonatkozó megkeresése esetén.
Felek rögzítik, hogy a kapcsolattartás legfőbb módja az elektronikus levelezés, figyelemmel arra, hogy a legolcsóbb és leggyorsabb kommunikációs forma.
Az ellenőrzési jelentéseket egyeztetés, véleményezés céljából minden esetben elektronikusan küldi meg a Megbízott a Megbízó részére.
- Valamennyi ellenőrzési feladathoz kapcsolódó ellenőrzési programot és megbízólevelet Megbízott előzetesen megküld a Megbízó részére.
- Az elkészült jelentést a Megbízott postai úton küldi meg a Megbízó részére 1 példányban, majd év végén a Megbízott valamennyi ellenőrzéshez kapcsolódó ellenőrzési mappát személyesen ad át Megbízó részére.
5.6 A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
5.7. A jelen szerződés 4 eredeti példányban készült, melyből 2 példány Megbízót, 2 példány Megbízottat illeti meg.
A szerződést a felek elolvasás és egyező értelmezés után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt írták alá.
Kelt: Martonvásár, 2016. július ……….
………………………………… ………………………………
Megbízó Megbízott
Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás Gabala Trading & Consulting Kft.
Megbízó képviseletében Megbízott képviseletében
Dr. Szabó Tibor elnök Gabala Roland ügyvezető
Pénzügyi ellenjegyző: …………………………
Jogi ellenjegyző: ……………………………….